nuffnang ads

MY FOLLOWERS

Thursday, March 7, 2019

Sambal Telur Kuning Cair & Chicken Popcorn


Assalamualaikum
hai korang
harini nak cerita pasal menu dinner semalam. 
Ikutkan nak diet tapi mesti sekerat jalan. 
Dok scroll2 ig ternampak ig kak wana kamal masak menu ni. 
Balik keje terus masak sebab barang memang ada. 
Nak share resepi tapi mesti semua pandai buat kan. 

Aku memang suka makan lauk telur, telur kicap ke, telur goreng ke, telur rebus ke, kari telur ke semua balun. 


Sambal telur kuning cair



chicken popcorn

chicken popcorn ni aku masak guna tepung goreng ayam cap bestari je. Tu la yang paling sedap aku rasa. Perap dengan tepung bestari tu setengah jam, pastu goreng lah. Masa nak goreng tu salut lah lagi sekali dengan tepung bestari tu. Goreng sampai garing. 

Lepas tu makan nasi panas2. Sedap wei.

Lepas tu kisah harini member tempat kerja ajak share beli brownies nutella dekat kawan dia. So plan nak diet memang hancur lagi la cerita dia. 

Sebab kesian dia nak beli tapi dia pun tengah on diet, nak rasa 1 je. So kitorang pun share la beli la 1 pack, tambah dengan cream puff pandan 1 pack. Sedap wei. Meh aku share gambar

Brownies Nutella

Creampuff

Nampak sedap kan, memang sedap la cerita dia. Benda menggemukkan memang sedap. Hahaha

Ok la, esok start diet, huhu. 
Ni kalau aku cakap ngan laki aku mesti kena gelak sebab banyak kali cakap diet tapi tak menjadi. 

K bye

No comments: